11 Januari








Idag har det varit tååååårtbakning, sjukt roligt. Jag, Tess och Carolina bakade en väldigt fin chokladtårta, kallad chokladbomben, Ville, Arvid och Sebbe gjorde en annan "tårta" den såg inte god ut men jag vet inte ju inte eftesom att jag inte smakade. Väldigt god, men vi åt inte så mycket av den.. Jag och Tessan kom närmare varandra idag, jag ääääääääääälskar henne! Och så har jag mysigt väldigt mycket med min älskling (Arvid). Men på bussen hem så träffade jag Jacob och Oscar som varit på bio, Avatar och de tyckte att jag också skulle se den.
Jag måste säga en sak...JAG ÄLSKAR DIG ARVID LÖFSTRAND!!


Kommentarer
Postat av: Theréze

Naaww Älsklingen! Jag älskar dig också sjukt mycket... Är väldigt glad att vi har kommit varandra närmare! <333

2010-01-11 @ 22:32:16
URL: http://lovleytessan.blogg.se/
Postat av: Arvid

Saknar dig älskling....!! <33

2010-01-12 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0