17 Januari



Hello! Igår så kom jag och Tessie kom hem lite sent och då blonderade vi hennes hår, kollade Björn Gustavssons film och åt chips. Vi somade framför tv;n och det var därför jag inte skrev något mer igår. Och så "vaknade" vi vid tio, och så gick vi upp vid kvart i elva. Sen tog vi bussen till henne. Det tog en timme, ååh vad kallt det var att vänta på bussen! När vi kom hem till Tessan så väntade jag, Nicole och Tess på Ida och under tiden fick jag lite kläder. Sen var det middag och hela Tess släkt var där. På bussen hem var Nicole extremt kiiiiiissnödig! Haha lilla söta Nicole. Men vi hörs imorgon, sooov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: niccanh

I'm cute! :D

2010-01-18 @ 20:27:48
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0