3 Januari

Hello!

Igår var jag och Arvid hemma hos mig och gosade och så ringde Mimmi och undrade om vi ville gå på bio med henne och Nikki, självklart blev det en massa stress men det fixade sig. Ca en timme senare satt jag, Ville, Nikki och Arvid inklämda i baksätet på Mimmis mammas bil. Vi tog en buss från värmdö marknad, sen när vi kom till Sergel så beställde vi biljetter till "piiiip". Jag var hemma vid halv ett.
Idag så kom Jonathan över och vi åt lunch tillsammans, och så visade han mig en massa roliga klipp som kommer upp lite senare. Senare åkte jag och mamma till gymmet och tränade i två timmar. Och nu sitter jag här och pratar med älsklingen i telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0