Älskling, dans, träningsvärk..


Idag kom inte Alex på dansen, det var synd för jag var as taggad på att få dansa.. Menmen vi dansade lite iallafall. Hela dagen har varit ganska seg, tills jag och Arvid åkte till Kulturama. Jag har ju belett på torsdagar och då skulle han kolla - fick mig nästan att börja as garva fast han inte var i rummet.. Haha kännde mig ganska dum när alla andra kollade snett på mig. Men det är ju deras problem om dom inte fattade vad som hände. Aja sen var väran tvärbana sen, väldigt sen men vi han med bussen. Snacka om att jag inte kommer kunna gå imorgon, hade svårt idag efter som att jag dansade igår också, och nu balett... Hur ska det gå ? Imorgon vet jag inte om jag kommer skriva något men vi får se. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0