Baaad update


Heeej! Förlåt för min dåliga uppdatering.. Men jag har haft liite att göra.
Igår så kom Mimmi tillbaka till skolan efter tre långa veckor, brun som en kladdkaka - aviiis - Men efter skolan åkte iallafall jag, Mimmi och Alminge till David. Vi kollade på den senaste Hitler-filmen, åååh vad äcklig den var. Bara en massa pangpang fram och tillbaka. Alminge åkte hem efter halva filmen och David somnade lite senare. Jag och Mimmi tänkte ta en buss hem så vi inte skulle störa David, men såklart råkar vi väcka honom när vi tar på oss ytterkläderna, och så missar vi bussen så vi går tillbaka och då var han vaken, jag snackade nog i tre timmar, oavbrutet.. Sen kom Mimmis mamma och hämtade oss.
Idag var jag mattant i skolan -.- sen så åkte jag, Mimmi, Nikki och Johanna till Odenplan och solade, sen var det daans, på väg från dansen fick jag spring till tvärbanan så jag frys iallafall inte på busshållplatsen. Och nu ska jag snart käka, sen duscha och efter det ska nog älskling ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0