Då har man flyttat då



Hejsan, idag har det varit en lagom hektisk dag. Först dans vid tolv och sen skulle jag och familjen (alltså stooora familjen) fira min faster som fyller år idag. Och efter det så var det så att jag skulle hämta mina tunga väskor hemma hos mamma eftersom (till er som frågar) jag flyttade till min pappa idag. Känns ganska skönt att vara en stor familj igen. Iallafall så lyckades jag få lite bilder av "festen" idag, och jag sover på bilden med mig och min storebror, tog ut mig så mycket på dansen så somnade som en bebis när jag satte mig i soffan..♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha sötnos (: vi blev tillsammans 27 januari ;)

saknar dej som fan pööööösss <3

2010-02-01 @ 13:04:48
URL: http://upptageen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0