Kaaaoos!


Efter skolan åkte jag, Nikki, Johanna och Mimmi med Arvid, Ville, Simon och Sebbe till stan, killarna skulle gibba. Så vi var vid Matrix klockan fyra, sen letade vi efter ett ställe som dom skulle kunna äta på och det skulle vara kibab.. Aja vi sklittrades lite innan sju. Sen åt vi tjejer på donken i slussen. Sen åkte vi till brunnen. Och så tog vi tio bussen hem, men jag och Mimmi åkte med Linus och Christoffer till David, men det visade sig att det var två (trevliga) tjejer som skulle dit och några andra extremt jobbia människor. Då var Patrik och några på väg därifrån. Menmen vi missade den bussen för vi pallade ju inte umgås med alla dom så.. Det blev kaos. Nästa buss var en 28:a så jag, Mimmi och Patrik fick vänta på bussen i en halvtimme, fan vad kallt det var. Patrik följde med mig hem och väntade på nästa 30:a som bara gick en timme senare så jag földe honom nyss till busse, och nu är jag tröööööött. Så ska nog gå och lägga mig snart, efter en macka och lite te. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0