1 Januari

Hello!

Gott nytt år på er! Hoppas alla hade en trevlig natt igår.
De senaste dagarna har det inte blivit någon uppdatering, i tisdags så åkte jag till Nacka med Nikki. Kul att träffa henne igen, det var ett tag sen hon och jag umgicks. I onsdags träffade jag och mamma pappa, Jonathan, Jacob och Dorthy (Gammal släkting) Efter det så träffades jag och Arvid hemma hos mig och vi städade lite inför Nyår. Sen åkte vi till Ville och så. Och igår så kom Arvid, Donden och Ville hit vid fem och då gjorde vi middag och kollade på skräck film, vi såg tre stycken, Instängd, The House of Wax och Silent Hill. Usch fyfan vad rädd jag var efter första filmen. Bender och Simon kom lite senare, då spelade vi Risk, det suger jag på så jag spelade med Avrid. Vid tolv gick vi ut och kollade på fyrvärkerier och så. Alla förutom Arvid åkte vid två, Arvid sov över. Idag så har vi inte gjort så mycket men vi har kollat Kenny Begins, dom som inte sett den måste göra det den är skit rolig. Och idag har jag inga större planer, kommer nog bara vara hemma hela dagen och ta det lugnt.

Killarna spelar Risk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0