29e juli 2010

Tjaaaaaaaaaa! Igår åkte jag och Tessan hem till Robban och firade honom eftersom han fyllde 20 år. Det var massor av roligt folk där, riktigt mysigt var det. Vi tog en taxi hem vid halv tre kanske, men vi somnade inte fören fem halv sex.

Så vaknade jag imorse vid tio av att någon sitter och iaktar när jag sover.. Haha, senare på dagen åkte jag hem för att träffa mina kära bröder och äta middag. Men först skulle dom fixa något så då somnade jag i soffan i typ en kvart. Efter maten drog Jonathan, och nu är Jacobs kompis påväg hit och då ska dom ha min älskade data... Men mer bloggande ikväll, tror jag. Peace & love.



En riktigt god drink Tessie gjorde igår men utan alkohol såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0