Dagens fjortis!


Heej! Idag fyller Nicole 14 år så glöm inte att gratta henne. Jag, Frida och Tessan grattade henne på ett av våra special sätt att fira på, vi satte på en ögonbinel på henne och tog henne till Djurgården och åt en picknick och bakelser. När vi ätit sminkade vi henne till en riktig fjortis och vi gick till Grönan. Jag har inte varit på Grönan sen jag var sex år så det var jättekul för mig! Men efter Extrem så blev jag så sjukt åksjuk så jag kunde nästan inte åka bussen hem. Frida var tvungen att åka till hennes landställe så det blev bara jag, Nicole, Tessan och Max som åkte och badade hemma hos mig. Nu sitter jag och håller på att somna så jag ska bara ta det lugnt ikväll. xxxx

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

Hej!

du har en väldigt bra blogg ;)

Ta en titt på min & kanske kommentera?

2010-07-04 @ 06:05:56
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0