EN DAG KVAR!

Heej på er! Inte så mycket bloggande igår, jag träffade Niki och Emma i stan och vi gick omkring och hade det mysigt. Sen gick jag och Niki på Eclips, guuud vad Jacob är heet! Sen hem till Niki och mös ännu mer. Senare på kvällen, vid halv ett, cyklade jag och Niki och tog ett kvällsdopp, näck, det var så himla varmt i nattnet. 

Så idag när vi vaknade åt vi lite och drog hem till mig där vi har badat, ätit glass, träffat Tessan och Max och städat lite eftersom vi får gäster idag. Eller gäster? mina bröder och min pappa som kommer för att gratta mig i förskott eftersom jag fyller år imorgon, då blir jag fjorton! Så jag och Niki har bakat en tårta som ni får se steg för steg. Hörs senare, xxxxx. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0