Kattungar!!

Hello! Nu var det ett tag sen igen, men det får ni nog vänja er med.. Idag har jag tillbringat några soliga timmar på stranden i Grisslinge med Nicole, Tessan, Jesper (Öhman), Cissi, Robin, Emma och en massa fler. Sen åkte jag hem till pappa och firade Vilda, som fyller fjorton, och träffade min storebror och vi planerade fredagen. Han ska bjuda mig på bio och sedan middag på någon ganska fin resturang! Wooohoo, längtar redan.

Så ikväll händer inget speciellt, jo jag ska prata med Nicole en massa och så. OCH PÅ TORSDAG SKA JAG OCH MAMMA ÅKA OCH KOLLA PÅ ETT PAR KATTUNGAR, dom är så sööta. Det är en kille och en tjej. Killen ska nog heta Rambo och tjejen Samantha. Men vi får se när vi träffar dom om det är namn som passar på dom.

Och här får ni tre bilder på kissarna. Dom är inte änns åtta veckor än, såååå söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0