Man ba men TJA!

Hej på er! Det blev inget bloggande igår, igår åkte jag, Philip, Tessan och Max fram och tillbaka till Sickla på mopparna. Fyra av fem toasters, kanonkul! Efter det åkte jag hem och träffade Patrik som jag inte träffat på över två veckor, så vi hade ganska mycket att prata om. Han åkte hem vid halv ett.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än städat här hemma lite snabbt innan Jacob och hans kompis kom. Men nu ska vi tydligen se Snabba cash.. Eller dom, jag ska nog fixa mig eftersom jag och Tessan ska in til Nacka senare.. Men vi hörs så fort jag kommer hem, jag har inga planer för kvällen men vi får se senare om jag hittar på något - Peace and love.


Gud vad jag saknar värmen och solen, då man kunde ligga på Grisslinge och sola hela dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0