Missarna

Heej på er! Imorse vaknade jag och Frida vid halv elva och gick direkt upp och åt frukost, så brukar det aldrig bli, vi brukar alltid duscha och fixa oss först. Så när vi satt vid fruksotbordet var samtalsämnet Gotiacuppen, eller hur det nu stavas.. Aja efter det så kollade vi faktiskt lite, och jag brukar hata att titta på fotboll men det gick riktigt bra. Sen var det raka vägen hem för vi skulle få besök av några vänner till oss som ville titta på våra kissar. Så vi har lekt galet med dom i två timmar ungefär så nu ligger dom och sover som små grisar i soffan. Och jag ska nog fortsätta titta på en film som jag och Frida började på igårkväll. Senare kanske jag ska träffa Andreas. Ingen av oss vet vad vi ska göra men just nu ligger han och sover.. Haha, aja vi hörs senare - loooove



Nu snackar ni syskonkärlek, hur mysigt ser inte det där ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0