Tessie

God dag! Nej men heej! Igår kväll kom min storebror hem och hälsade på hemma hos mig efter tolv dagar i portugal. Han hade räknat lite fel, han trodde att det var den här veckan han skulle bo hos mig, min mamma och hennes kille ska åka till skåne och så i en vecka, men det är nästa vecka. Vilket ska bli jättemysigt, men jag tror jag kommer lära mig hur det är att få städa efter båda oss, för han är inte den som städar självmant.

Idag har jag gått omkring i mina nya klackar och provat kläder till, men jag får ständigt frågan: Men när ska du använda dom? Och svaret är att jag vill ha dom och då ska jag ha dom, jag vet att det är landet vi bor på men en kvinna ska väl få ha det hon vill ;) Senare idag kommer mammas vännina och hennes dotter och son, som är galer trevliga, båda är äldre än mig men det märks nästan inte. Tessan kommer också hit och tar sin soffplats här i två dagar, det kommer bli galet mysig. Och nu är det bestämt att Klimpen & Rambo/ Joel & Elsa kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hanna

du borde bli model eller något liknande..! grym blogg gumman <3

2010-07-20 @ 18:18:09
URL: http://hsls.blogg.se/
Postat av: Anonym

what a lad. <3

älskar posen ;)

2010-07-20 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0