Pank igen...

Heeej! Idag vaknade jag upp med en förkyld Cissi i min soffa, hoppas inte jag har blivit smittad.. Min älskade Cecilia tog elva bussen hem till Nicole, och Niki kom med den bussen så hon, jag och Frida tog tolv bussen till stan och vi "shoppade" skor. Jag köpte ett par underbara klackskor och Frida köpte två par sjukt fina sneakers. Efter stan åkte vi hem till Frida och gjorde inte så mycket mer än att Frida och Niki kom på att de tyckte jag var fin i mittbena, ni får gärna kommentera vad ni tycker, Men när Nicole kom var jag tvungen att åka hem och möta upp Jesper. Vi kollade lite på film och tog det lugnt. Det var min dag det. Vi hörs nog senare - loooooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0