Sleepysleepy


Jag och tjejerna åkte och träffade lite roligt folk efter middagen, det blev jättemysigt med en jättefin solnedgång ute vid björkvik. Jag och Frida funderade på att bada men struntade i det. Vi hade verkligen roligt. Vi träffade Melinda, Simon Grön, Simon Enqvist, Julia, Wille, Cecilia och Niki på bussen och så väntade David och Anton på oss när vi gick av bussen. David skjutsade mig på sitt cykelstyre hela vägen till stranden och halva därifrån, det var superkul! När vi väl av bussen fick vi gå hem dumpa lite saker och fortsätta hem till Grön för att kolla film, eller jag såg inte på mycket film för jag somnade i hans datastol. Så nu sitter jag här och tittar på gullisarna när de sover. Jag ska nog också försöka sova, god natt på er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0