Södde


Hej! Jag vet att det inte har blivit så mycket inlägg och så men ni får inte ha för höga förväntningar, det är ju faktiskt sommarlov. Menmen idag åkte jag och Vilda in till stan tidigt, vi var till och med framme innan allt öppnade. Vi fick tag på massor med saker, jag hittade ett par byxor, en kofta, två linnen, ett armband, solglasögon och en t-shirt. Och allt gick på ungefär 800:- För det är ju sommarrea, så skynda er och köp det ni vill ha annars kommer det ta slut. Efter stan åkte jag hem och mötte Frida, vi solade och badade i min pool. Senare åkte vi till Södersved och träffade Erik och så. Bilder på kläderna får ni imorgon eftersom jag sover hos Frida inatt och jag har sakerna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0