Bio med cooolingarna



Tjoooo! Idag var det skola som vanligt, men idag hade vi också hemkunskap. Haha det var asroligt. Sen efter skolan åkte jag, Mimmi, Jesper, Patrik, Simon och Henke och såg Shutter island. Fyfan vad läskig den var! Såklart skulle Jesper skrämma mig också. Innan bion åt vi (Simon, Jesper, Patrik och Henke) lite på donken, jag åt inte så mycket, Mimmi åt inget. Jesper åt två Macfeast, en cheese och en pommes, hur klarar han all den maten?! Sen åkte vi hem till Simon och kollade lite på film, jag, Mimmi och Jesper åkte vid tio så nu är jag hemma igen. Nu tror jag att jag ska gå ner och göra någon macka och fixa a little bit of tea! See ya, xoxoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0