Helgen


Hello! Jag vet att den här helgens uppdatering har varit sämst, men jag har haft jättekul. Jag sammanfattar den lite snabbt. I fredags var jag med Nikki och Ville, vi drog hem till Simon och kollade skräckfilm med Bender, Simon och Aliminge. Jag och Nikki var hemma hos mig vid halv ett då gick vi och la oss. Igår packade jag ihop alla mina kläder och andra saker (skulle flytta hem till papi) . Jag, Nikki och Johanna åkte in till Gullmars och kollade på Carolinas gymnastiktävling, jag han inte se så mycket för jag skulle åka och titta på Vildas handbollsmatch också. När vi kom hem så åt vi sen gick jag hem till Simon för att vara lite med Jesper, Simon och Bender. Idag åkte jag och dansade. Det ända måste jag har idag är att packa upp allt. See you laater, xoxo ♥

Kommentarer
Postat av: nikki

Ta bort sista bilden nu, julia, okej? älskar dig....

2010-03-21 @ 15:13:27
Postat av: Johanna

Bilden är hemsk, HEMSK SÄGER JA..!!

2010-03-23 @ 16:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0