Måndag och tisdag


En bild jag tog på väg till bussen imorse                                                                                            

Hello mina 200 läsare! Hur mår ni idag? Jo, jag mår jättebra. Idag har och Arvid varit tillsammans i 100 dagar! Igår skrev jag tyvärr inte för jag var så sjukt trött efter baletten, så jag somnade mellan tio och halv elva. Efter skolan gick jag till Arvids bildlektion och var lite med honom och mina andra höögt värderade vänner. Haha, aja efter det åkte jag och Arvid hem till min mamma och hämtade lite saker. Sen åkte jag hem och han hem till sig. Nu måste jag ta mig själv i kragen och göra No- läxan och skriva i Unikum.. See you later. ♥

Kommentarer
Postat av: Rose

Du har väl inte 200 läsare :P borde du inte ha fler kommentarer då? ;)

2010-03-23 @ 21:16:31
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Arvid

Älskar dig!!! 100 dagar det var det nog inte någon trodde va?!! ;) <3<3<3

2010-03-23 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0