Stan med Nikki


Men tjooo! Igår var jag hos frisören och fixade håret. gud vad ont jag hade i rumpan. Men jag är sjut nöjd. Jag hade exakt 60 folie bitar i håret, det tog tre och en halv timme men det var det värt. Efter mötte jag Nikki i stan och vi åt lite sen gick vi till MQ och provade kläder. Senare åkte vi till Ville och umgick med Arvid, Simon, Christoffer och såklart Ville. Det var sjuk roligt. Idag åkte jag och Arvid med min pappa och min storebror och "shoppade". Arvid köpte en tjocktröja och en t-shirt och jag hittade ingenting. Nu sitter jag, Arvid och Ville och slappar framför tv och ser på Wipeout. Hörs senare xoxo. ♥

 


Kommentarer
Postat av: Rose

Min kompis Kajsa gjorde 2 farger i mitt har en gang, bla/svart och rod och det tog lika lang tid fast jag fick sitta pa en toalett...inte sa skont haha

2010-04-01 @ 18:01:29
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0