14e November 2010

Tja! Igår efter matchen mötte jag och Niki upp Filip, Wille och Kalle i Nacka och när Niki åkte till sina lite finare vänner åkte vi för att bowla. Vi hade ringt för att boka upp en bana och när vi väl kommer dit får vi inte bowla för att man måste vara över 18 år och ha leg. Och jacob som är tjugo hade inte med sig sitt, vilket sög eftersom då var det ju väldigt onödigt att vi hade åkt in. Sååå jag, Kalle, Wille och Filip åkte hem till Filip och kollade någon film där tre personer fastnar i en skidlift. Usch, jätteäcklig.
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, först ska jag städa rummet och senare tror jag jag ska åka till pappa och ge honom en present.

Kommentarer
Postat av: Erica Hansson

fin blogg :)

2010-11-14 @ 12:26:40
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0