28e November 2010

Glad första advent, eller säger man så? Aja det är första advent i alla fall, och senare ikväll ska jag flytta hem till pappa igen efter att ha bott hos mamma i tre månader typ. Jag har saknat honom med det kommer kännas så tomt hemma hos honom, efter att ha bott med mamma och Classe vi vårt lilla, lilla hus till att flytta in i pappas gigantiska hus med honom och Jacob, det ekar liksom när man tänker. Men jag hoppas i alla fall att Jacob är hemma mer nu än han var förut.
Vi får de om jag ens har internet där eftersom internetet var Mias kanske hon varit och hämtat det nu..
Så här såg det ut för några dagar sen, men nu är det en meter till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0