2a November 2010

Hejhej. Igår orkade jag verkligen inte blogga, men jag drar lite kortfattat vad jag hade för mig ändå. På morgonen åkte jag hem till Zachis, Martin och Anders och kollade på film. Vid fem tiden åkte vi därfrån och vi träffade Nicole och Cissi på bussen så jag åkte hem med dom och umgicks lite med dom. Vid åtta tiden blev jag hämtad av pappa och åkte hem. Senare på kvällen träffade jag Wille och Filip. Vi hade jättekul, även fast jag var halft död efter att ha nästan gått hela vägen till Brunn för att möta dom och sedan hem igen i regnet. Så jag sov ganska gott inatt.
Idag har jag inte hunnit göra på mycket. Jag vet inte vad jag ska göra idag heller men det löser dig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0