17e Oktober 2010

Hej! Nu har jag kommit hem och hunnit duscha. Jag, Niki och Alice sov hos Niki igår och vi hade det jättemysigt. Vid halv tre tiden gick vi ut och tog lite luft för det blev lite kvavt inne på Nikis rum och då blev vi hungriga och bestämde vi oss för att göra toast. Vi ville inte väcka alla andra i huset så vi tog med oss toastärnet, ost, skinka, bröd, smör och cola in på hennes rum och gjorde toast där inne. Så jäkla mysigt. Och jag utsedde mig själv till toastmaster!
Vi somnade runt fem och fyra timmar senare ringe Nikis mobil och då skulle vi upp för hon skulle på dans.. Suck, men fruksoten slutade med att vi gick igenom alla danser vi gjort tillsammans med Alex. Wiie, det var kul, många minnen kom tillbaka. Sen fortsatte våran konversation där den slutade igår.
Nu måste jag plugga, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0