24e Oktober 2010

Tja! Igår blev det inte mycket bloggning men jag och Niki åke inte till stan och jag bestämde mig för att ha kvar min förra jacka som jag hade för ett år sen. Och köpa nya kläder istället. Så jag köpte en kavaj och ett linne, ni ska få se det imorgon tror jag.. Sen åt vi middag på stan med Olle, Nikis pappa. Det var jättemysigt. Sen åkte vi hem och fick lite hinder på vägen och så men vi kom hem runt tolv. Då kollade vi på film med mamma och Classe. Sen gick de och la sig och vi såg våran favorit film Nothing Hill. Så sjukt bra.
Imorse vaknade vi såg slutet av filmen och fortsatte med Harry Potter och den flammade bägaren, eftersom Niki inte sett mer än de tre första. SÅ nu har hon sätt fyra. Nu är jag ensam och kommer nog vara det hela dagen. Så jag är för trött för att göra något och jag kan inte sova hela dagen så nu ska jag ha ett eget litet Harry Potter maraton. I know, Geeeeeeeeeeeek! Menmen jag tycker dom är bra och det var länge sen jag såg de första.
BARA FÖR DIG NIKI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0