31a Oktober 2010

Tja! Inget bloggande förens nu. Idag har det hänt lite saker. Först vaknade jag tidigt, såg resten av filmen vi började på igår. Vi åt lite frukost och kollade på tv med Nikis lillebror. Jag fick skjuts hem av Nikis pappa och när jag kom hem packade jag ihop en väska full med kläder och drog till pappa. Jag kan inte bo hos mamma just nu för det har blivit någon översvämning hos oss och vi har inget vatten nu. Så jag har hjälp min storebror att packa ihop hans saker och staplat in dom i bilen för idag flyttar han ut och bort till andra sidan stan. Så just nu är det lite deppmode. Och speciellt med gårdagens bråk gnagande i bakhuvudet..
Innan skiten, jag älskar er tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0