5e Oktober 2010

Hej! Jag har inte bloggat så mycket nu senaste dagarna eftersom jag är på praktik och har inte tillgång till dator då. Och så var jag och dansade igår så då, när jag kom hem, orkade jag verkligen inte. Jag åt mat, duschade och somnade dums i soffan.
Aja lite snabbt om min praktikplats, jag älskar den! Jag har en jättebra handledare och när jag inte har något att göra så har jaf underhållning av bästa kvalité. Hahaha, Johanna och Niki vet vad jag pratar om. Jag har hittills bara fått städa och rensa spolar och pappiliotter (hur det nu stavas). Jag hoppas att jag ska få tvätta lite hår imorgon.
Idag efter "jobbet" dansade jag lite, nu har jag nyss ätit och funderar på en dusch. Snart ska jag också titta lite på tv och krypa ner i mina mjukiskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0