7e Oktober 2010

Hej på er! Herregud vad tiden går snabbt, jag har aldrig varit med om snabbare. Aja, idag fick jag tvätta min handledares hår och han tyckte att jag var jätteduktig! Wiiiiie, jag blev riktigt stolt när han sa det. Tidigare idag var elva tiden fick jag ta Kiro, min handledares hund, ut på en promenad som tog runt en halv timme. Sen har jag plattat en och annans hår. Mer har jag inte gjort, jag har ju gjort lite små saker men inte så mycket mer. Sen har jag dansat idag också, jag hade tänkt att tigga åt mig lite massage av min kära mamma nu.. Vi får höras mer imorgon eller så. Puss på er och sov gott!
Kolla på mitt så nyss tjocka hår, efter igår är det hälften så tunt... Men jag överlever, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0