Bok..

Tja, idag var det en sjukt lång skoldag och då menar jag det bokstavligen. Vi slutade tio över sex, för vi hade en traditionella Brunnsmässan. Inte lika tråkigt som vanligt eftersom jag gled runt med underbara Niki, Nicole, Johanna, Frida, Simon, Simon och Simon. Och nej jag har inte hakat upp mig, det råkar finnas tre Simon som vi umgås med. Haha, jag vet helt sick. Jaja nog om det.
Sen jag kom hem har jag umgåtts med min pappa, mamma och storebror som jag har börjat träffa mer och mer nu. Dom åt och jag pratade lite. Vi mös framför brasan, och nu tror jag att ni undrar om inte mina föräldrar är skilda. Och jo det är dom men väldigt bra vänner och det är skönt att det är så.
Nu ska jag faktisk börja på en ny bok.. Nej jag har inte läst ut den förra men nu är det så att det är en del av en uppsats jag ska skriva. Oj helvete vilket inlägg, grattis till er som lyckades ta er igenom de! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0