Mina tjejor

Det är mina helsköna bästisar, de är verkligen mina bästisar. Vi delar allt tillsammans. Från hur läskigt det var att gå hem från busshållplatsen till vad som skulle hända om jorden gick under. Men ni fattar, vi är sex and the city gänget. Vi går igenom så mycket tillsammans.  Små värdelösa bråk som ändå gnager i mitt bakhuvud. När jag väl sitter där och är sur så kommer jag alltid att tänka på att, vafan skulle jag göra utan er? Jag skulle helt klart gå under. Alla mina vardagsproblem tar jag med er, allt skit blir som bortblåst och jag känner mig värdig och lycklig. Ni har allt. När ni kommer upp i mitt huvud, jag ser era leenden, minns allt vi gjort då kan jag inte motstå att le.
Jag älskar er med hela mitt hjärta, ni tar absolut den största platsen i mitt hjärta och jag skulle vara ett vrak utan er.

Kommentarer
Postat av: niccanh

<3333333333

2010-10-28 @ 23:30:47
URL: http://niccanh.devote.se
Postat av: niki

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar dig så sjukt jävla mycket bästis! och nicole också. det är vi.

2010-10-29 @ 01:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0