Tja

Nu ligger jag och Niki i min säng. Snutten sover redan, det ska jag också göra så jag blir av med min huvudvärk.. Innan Niki somnade kollade vi på Bröderna Karlsson, och enligt mig var den inte så bra. Jag tycker inte om när folk ljuger, fuckar upp någon för någon annan och vägrar stå för det.. Aja whatever, tidigare åkte vi hem till min pappa för att ta en kort samtal med hela familjen som skulle gått på en kvart men som snarare gick på två timmar, minst.. Aja jag, mina bröder och Niki fick i alla fall varsin present av pappa som varit i Spanien och cyklat. Jag fick en otroligt snygg ring, Niki ett par coola örhängen och mina bräder fick varsitt halsband som var riktigt fina.
Nej nu ska jag sova, god natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0