26e september 2010

Men tjaa! Igår vet ni ju mycket väl att jag var ute och vandrade med min elevens val grupp. Vi gick sammanlagt runt två mil. Först gick vi fel och sen fick vi inte stanna vid en camping så vi fick vända och gå tillbaka en km. Det var lite drygt, men hellre det än att dela en camping med små snorungar. Jaa, men när vi slagit upp tälten och lagat mat på stormkök gjordes det en lägereld. Det blev mörkt och de flesta samlades runt elden och umgicks och snackade. Vid elva var det dags att dämpa oss och krypa ner i sovsäckarna. Jag och Niki låg redan och små pratade redan då. Vi han somna innan Anki och Melinda kom in och skulle lägga sig.
Imorse var det ganska trångt och varmt i tältet. Anki och Niki hade fryst men jag och Melinda hade varit varma. Aja alla var uppe halv åtta och åt frukost för att senare packa allt och börja gå igen vid kvart i nio. Vi gick i en timme (som motsvarar ungefär tre- fyra km) Sen väntade vi på bussen i 45 minuter och då var det buss, pendeltåg, tunnelbana och en till bussresa som väntade. Så jag var hemma runt halv ett. Sen dess har jag duschat och umgåtts med Jonathan och mamma. Nu ska ni få bilder sen gårdagen och idag. Puss
Första pausen som togs.


En fin sjö som vi gick förbi, då var vi trötta ska jag säga er.


Ankis snygga tältlösning som inte godkändes av lärarna, helvete vad jag och Niki garvade åt henne och lösningen.


Våran enkla middag för fyra, makaroner och köttbullar.


Haha, ingen kommentar bara det att alla var så sjukt trötta när vi väl kom fram. Endel var redan sömniga vid nio- tio tiden.


Jag och Anki innan maten.


Aa, ni kanske förstod att det där är lägerelden.

Resten av bilderna är bara mongobilder. Så dom åker inte upp idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0