4e september 2010

God morgon! Igår hade vi skolfoto, och som vanligt gick det inte så bra eftersom jag inte blir bra på bilder. Efter skolan åkte jag in till stan med Patrik, vi letade efter mina boots men dom finns inte kvar i min skorlek.. Det var lite synd men jag tröstade mig med ett par svarta jeans och hårinpackning. Så vi var i stan från fyra till nio. Och på slutet blev det galet kallt.

Nu ska jag försöka få tag i Niki för att kolla vad som händer senare och så. Ifall jag kan sova hos henne eller bara träffas lite. Aaa men vi får se, nu måste jag städa undan lite, mamma har börjat möblera om och det ser ut som skit här, så dammsuga och så måste fixas. Looove.


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hej hej ! hoppas allt är bra med dig ta hand om dig.

2010-09-04 @ 19:28:20
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0