5e september 2010

God morgon! Igår kväll åkte jag och träffade William, Filip och Alexander. Haha vi hade jättekul, vi kollade på film och snackade, lugn och skön lördagskväll. Ingen orkade göra något annat och föresten var det för kallt för att vara ute, efter moppeturen hem stack och sved det i benen för att det var så kallt.. Jag var hemma tio i ett och somnade nog vid halv två.

När jag vaknade i morse vid tio så gick jag upp på en gång och klappade kissarna och drog mig i soffan. Senare ska jag nog åka hem till min pappa och hjälpa till med fixningen inför tisdag. Så nu blir det frukost,  jag är sjukt hungrig nu.

Gud min webbcam är så dålig och jag ser så himla trött ut även fast jag sovit nio timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0