Kenza & Tyra show

Nu har jag sett det första avsnittet av Kenza & Tyra show, hur ska jag kunna vänta till nästa torsdag hade dom tänkt? Jag älskar det, det är verkligen as bra. För er som inte hade tänkt att titta på det tycker jag kan göra det i alla fall. Om ni inte tycker om det så är det ju bara en halv timme av erat liv.
Juste jag hade ju engelska prov idag och enligt mig gick det riktigt bra, men eftersom det är jag så har jag säkert lite fel här och där.. Imorgon är det matte prov, men det tror jag går bra, jag har ju jobbat med mina IQ- tjejer Niki och Carro på matten och dom är ju allt annat är dumma i huvudet. Men nu ska jag tillbringa några minuter att kolla endel bloggar.
MONGON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0