21a April 2011

Tjaaa! inget bloggade på ett bra tag nu men jag har inte haft tid, ork eller internet och då är det ju lite svårt. Så fort blogg.se appen kommer lovar jag att blogga utabarahelvete! Haha, aja. Hittils har jag haft ett as bra lov, helt galet spontant. Jag, Niki, Melinda, Emma, Julia, Elin och några andra sköna människor har varit statister i en film, grilling har kommit upp, lite festande, mysande i solen och i parker, busande och nu sitter jag, Elin och Jessica i Norrtälje hos Elins pappa. jag loar att bilder från lovet kommer upp så fort som jag laddar upp dom på datan och så.
jag har ingen bild att bjuda på för jag är inne på Elins familjs data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0