27e April 2011

Tja! Jag ligger hemma just nu i min soffa, egentligen är det skola idag men jag är sjuk så jag fick stanna hemma idag, det suger. Men det är en sak som ligger på plus sidan är att nu hinner jag plugga lite mer till provet i so, jag får hoppas att det sätter sig i mitt huvud bara. Jag hatar att plugga inför prov, jag lyckas alltid plugga på fel saker.
Så jag ligger i soffan och lyssna på Bruno Mars The lazy song och håller med honom till 100%
Det är nog bara att försöka plugga fram till tre sen ska jag kolla på tv. Jobbig schema har jag hört. Haha.
Mammsen kanske kommer förbi senare och kollar till mig för hon har pratat med mig i stortsätt hela dagen och oroar sig över min hals, stackarn. Jag saknar henne verkligen. Snart flyttar jag hem till henne.
Jäääävlar, långt inlägg!
Love you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0