Helgen

About helgen, som jag tillbringade med mina underbara tjejer. Jag, Niki, Melinda, Anki, Julia och Fanny var ute och busade, hihi, på fredagen och sen så sov jag och Niki hos Melinda, Fanny och Julia hos Anki som bor på andra sidan vägen. Lördags morgonen började med att jag och Niki kollade på Vampire diaries, myys. Sen väcktes Melinda av att hennes bror och hans kompis satte på skön musik på hög volym. Alla tjejerna åt frukost i Melindas rum. Några drog och några stannade och kollade på film. Anki, jag och Melinda drog till Nacka sen träffade vi på Mange och Emil. De följde med oss hem till mig och vi kollade på film och mös i soffan. Sen skrämde vi skiten ur David också, men det var inte förens Mange och Emil dragit. Runt två tiden tror jag det var. Söndagen var chill, jag tog det lugnt.
Lugn och skön helg. Hur var eran helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0