21e Februari 2011

Tja! Idag fyller både Johanna och min storebror år, grattis!
Jag har inte bloggat i helgen för jag inte haft internet och då blir det lite svårt liksom.
Aja jag har i alla fall umgåtts med värmdö och nacka folket i helgen. Jag var med Alexandra i fredags, det vet ni och sen var jag med Nicole, Anton, Niki, David och Wille i lördags. Vi kollade på film och mös. Innan det var jag med pappa på en outlet och fick med mig en jacka därifrån. Den är helt underbar, vi kan få bild på den senare i vekan.
Igår gick jag, Niki, Anton, Wille och David på bio, det blev Trassel. Så jävla söt film.
Dagens outfit.
Jeansleggings: Vero moda, T- shirt: H&M, Klocka: Ur&penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0