6e FEBRUARI 2011

Haha, hej! Jag gillar att jag fortfarande inte har lärt mig att det är februari än, jag har skrivit januari två gånger.. Suck, tjejen som borde skaffa lite hjälp.
Aja, idag vaknade vi (alla i Niklas vardagsrum) och alla droppade hem en efter en, Qgge hade redan dragit när vi vaknade.. Men jag och Niklas städade lite och så sen drog jag också. Sen har jag varit och träffat min släkt från skåne som hälsade på över helgen, min kusin har fått världens sötaste lilla bebis.
Efter det var det bara hem och plugga till provet i no som vi har imorgon och sedan inlämningsuppgiften i so som ska vara inne i morgon också. Men so:n är jag klar med nu men sen ska jag plugga inför no:n hos David tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0