16e Januari 2011

Tja! nu var det ett tag sedan men som ni förstår så har jag inte haft något internet för min älskade storebror har haft det i fyra dagar.. Och sen har jag ju flyttat också så det har inte varit så mycket tid till att blogga.
Men ni ska få en snabb genomgång om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.
Fredag: Jag gick på bio med Niklas, Niki, Airas, Qgge, Jalet, Agge, William, Zachis och så var det någon mer tror jag.. Haha fyfan vad mycket folk. Men det var as kul och vi såg The town, läskig men bra. Sen sov Niklas hos mig.
Lördag: Jag och Niklas hjälpte resten av familjen att packa och så. Sen kom Niki och vi följde Niklas till Slussen. Sen hem för att flytta resten av huset. Fixade rätt mycket med huset. Niki sov hos mig.
Idag: Jag och Niki vaknade i mitt kalla rum, åt frukost och så åkte hon runt två. Sedan dess har vi fixat lite och jag har kollat lite på film och vi har fått upp värmen i huset också. Det känns tight.
Nej nu ska jag faktiskt ta och byta om lite och sedan gå till min granne för att titta på Solsidan, får inte missas. Vi hörs senare.
Slapp bild jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0