23e Januari 2011

Tja! Nu har jag inte bloggat på hela helgen för att jag först sov hos Niklas, sen har jag inte haft internet så det har inte blivit så bara.
Jag kan berätta snabbt var som hänt i alla fall.
Fredag: Jag åt middag med Niklas och hans familj. Sen åkte vi hem och tog det lugnt och helt plötsligt kom Airas, Qgge, Jalet, Anna, Anna och Alexander runt två tiden, så vi åt lite nattpizza och umgicks. Det var as kul.
Lördag: Jag åkte hem och träffade Nicole som sov hos mig och vi kollade på lite filmer. Vi såg Kärlek i New York och How to make love to a woman. Båda var as bra, den första var mysig och den andra var lite mer rolig.
Idag: Jag och Nicole kollade på en as äcklig film och sedan drog vi in till stan och fotade oss på Marikas, som bjöd på en fotografering till Synk och ett års meldlemsskap. Soft.
Och nu sitter jag hemma hos Lilldaviden och kollar på någon skidfilm, as cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0