27e Januari 2011

Hej! Idag mår jag bättre men jag har inte gått till skolan, det känns lite onödigt. Då kommer jag bli värre och sen kommer jag smitta hela klassen och det skulle ju bara vara sorgligt ifall klassen förkyld åker på klassresa till Hassela och åka skidor.
Jag har varit vaken sedan åtta imorse, först såg jag på film och åt lite frukost och sen tog jag en dusch, så ju känner jag mig som en riktigt människa.
Jag kommer antagligen ligga i soffan hela dagen, kolla på film och trycka i mig medicin.

Kommentarer
Postat av: william

:/

2011-01-27 @ 14:16:49
Postat av: marcus

krya på dig :P

2011-01-27 @ 18:32:51
Postat av: Rose

Dom där byxorna känner ja igen ;)

2011-02-23 @ 16:49:28
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0