3e Januari 2011

Tja! Inatt sov jag hos sjuke Niki, tjejen har feber men var bestämd om att det skulle bli stan idag. Så det blev det, elle Nacka i alla fall. Hon shoppade en massa, jeans, tre tröjor och en kavaj. Själv hade jag bestämt att jag inte skulle röra mina pengar.. Men ni vet ju hur jag är så det blev två blusar och ett par trosor. Japp, men den här gången var allt på rea. Annars skulle jag nog inte köpt det.
Som ni ser är dom från H&M och nu kanske ser att de kostade 30:-
Blus från zara för 179:-
Cubus 49:-
Nu blir det inte mer för min del. Jag tog från barnbidraget för att shoppa för. Så jag INGET mer shoppande för mig. AJA BAJA! Ååh, jag fick smått panik nu. Lite mindre än 500 kvar till nästa månad.. Jag klippte ju mig igår också. FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0