Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta.

1. Jag har en pojkvän, vid namn Niklas.
2. Jag älskar barnfilmer, tecknade filmer.
3. Jag har två bröder, den äldsta heter Jonathan och den andra lite yngre heter Jacob.
4. Osociala människor är något jag inte gillar, det är så okult.
5. Jag har ingen killbästis, och det är något jag verkligen, verkligen vill ha. En killkompis man kan berätta allt för.
6. Jag älskar thaimat!
7. Som liten dansade jag när någon satte igång och började dammsuga.
8. När jag dansar så kopplar jag ofta bort världen, om jag har problem med något eller känner mig allmänt tpl.
9. Näst sista, kom igen nu! Som liten brukade jag också bita folk, utan anledning.
10. I love my friends, they allways make my day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0