Trött chey..

Tja på er! IDAG KOMMER NIKIPIKIPÄRONPUNG HEM!
Idag har jag klipp mig, det var fan på tiden, mitt hår var ganska slitet men inte som senast som jag klippte mig då var det värre. Men skitsamma, efter det åkte jag hem och gick gå från brunn eftersom ingaröbusshelvete aldrig går. Sen när jag kommit hem gick jag städa rummet för vi får gäster hem hit ikväll, får man aldrig ha rummet ifred? Haha, nej då men det blir säkert bra.
Senare åkte jag och pappa och kollade på det nya huset som vi ska flytta till, vi körde faktiskt det första flyttlasset. Nu vill jag bara fixa det där huset och flytta dit. Det är dags nu.
Fyfan vad ful bild, men jag bjuder på den.
Som ni ser är håret kortare. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0